·101 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2020 20:11 Amerika’da 1930-1940 yıllarında yaşanan Büyük Bunalım döneminde eserlerini kaleme alan John Steinbeck o dönemde insanların ruh hallerini eserlerinde müthiş işlemiş. Gazap Üzümlerj, Fareler ve İnsanlar’dan sonra bu kitabını da çok sevdim. John Steinbeck eserlerinde her zaman umudu işlemiş. Her zaman çıkar yolun olduğuna inanmış ve o zorlu dönemlerde umudun peşinden gitmeyi kitaplarında içtenlikle işlemiş. Kasabada yaşayan yoksul bir ailenin çocuğunu akrep sokar ve doktora götürürler. Doktor, paraları olmamasi sebebiyle cocuga bakmak istemez. Aile korkuyla ne yapacağını bilemeden çocuğun babası midye yakalayıp inci bulmak ister. Kocaman bir inci bulur fakat o incinin ailenin başına neler getireceğini bilemezler. Okumakta geç kaldığımı düşündüğüm bir kitap oldu. Çok severek okudum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.