Evet, güzel kitap. Fakat anlayamadığım şey neden bu kadar uzatıldığı. Tekrar yaz ve tekrar kış... Sonu biraz vurucu, onun haricinde durağan buldum ve Türkiye'de bu kadar popüler oluşuna anlam veremedim. Kimsenin fazla okumadığı ve kat be kat daha iyi pek çok kitap var.-tabii unutmamalı ki öznel görüşümdür-