Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 19 Temmuz 2020 17:48 İnsan Neyle Yaşar kitabını Efendi ile Uşağı kitabı ile benzettiğimi söyleyebilirim. Genel olarak ikisinde de yoğun bir ölüm, açgözlülük ve kendini bilmezlik temaları hakim.
Vasili Andreyiç'in ölüm döşeğinde bile mal mülk hesabı yapması ancak son anda değer vermesi gerektiği asıl şeyi anlayıp fedakarlık yapması beni etkiledi. Ne olursa olsun er ya da geç yanlışlarımızdan dönmenin önemini kavratan bir kitaptı. Efendi ile Uşağı kısa ve sürükleyici bir eser. İnce olduğu için taşıması kolay ve daha rahat. Keyifli okumalar .