Dur Yolcu!
Tıklayıp geçtiğin bu sayfa, Amanda Ellerby'ın oldukça değişik ve oldukça eğlenceli dünyasıdır. Burada kal. ~* Eğer beni tanımak istiyorsan, arkadaşlarım ve kendim tarafından takılan lakaplarımı bil isterim 🤠 • Amanda Ellerby • Nymphadora McGinley • Lily Luna Lord Lake Jr. Stricklander • Dora Elizabeth Black • Vanessa Mira Edwards • Dahi/Deli-Harika Cadı-A • DeHaCA • Miss Marls • Çiko • Çikosiri • The Ultra Mega Pro Max Very Very Very Very Very Best Civicivcik • pikaşahtınşahbazoldun • Magicalqueen • Siri °*° • Black Varisi ♡ • Cashead • Ponçik Amanda/Sirius Görünümlü Ponçik Çiko • Alıntı Yapanların Altın Kraliçesi • Web Teacher • Seçilmiş Damar • Dahi Apla • Rektör Apla • AMANDA THE TRİP ATMA QUEEN • Çaklıt Canavarı • Mantıklı Ponçik Koala/Panda Amanda • Amanda Ağa • Dehalıkta Çağlar Aşan Amanda • Potterhead'lerin Kraliçesi • Tıfıl • Şapşikella • Çiçeğin Rüyası • Gryffindor Çikolatası • Jamie'nin Kankitosu • Aw'gillerden Amandaw • Aw Parçası • Evlad-ı Üstad • Çikolatacı Zeki Ağazade Logom: æ Aslında bunlar profilimde vardı, ama çok dolduğu için böyle bir ileti yapmaya karar verdim. Sizleri çoook seviyoruum♡
1000Kitap
··2 alıntı·
96 Gösterim
23 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Half Blood Prince(bilmemne kan prensi) ve çikolata yiyenler klübü ne?
marls
Gönderi Sahibi
Jsjxnsjx
Kanka bu kadar lakap hangi ara?
marls
Gönderi Sahibi
🤷🏻‍♀️
Ben sevmek seni(nostaljinin dibine vurmak biz)
marls
Gönderi Sahibi
Ben de seni sevmek çok
marls
Gönderi Sahibi
(Kesinlikle varmak biz)
marls
Gönderi Sahibi
?
Boşver bende?
marls
Gönderi Sahibi
Reis iyi misin?