·152 syf.····Okunma: 22 Temmuz 2020 11:37 Yıllar önce okuduğum ve şimdi tekrardan okumaktan keyif aldığım bir kitap.
Dil oldukça sade, kurgu; büyükannenin torununa yazdığı mektuplardan oluşup, üç hayatın tek kişinin ağzından anektodlarla anlatılışını yer ediyor. Geçmiş pişmanlıklar, hatalı kararlar ya da zamanında söylenmemiş sözler ve alınmamış kararlar... Torununa daha bir çoğunu vasiyet ediyor. Kitap yoğun duygusal başlayıp dozajını sonraki sayfalarda ayarlıyor. Sıkılmadan okunacak hatta bitmesini değil de devam etmesini isteyebilirsiniz. Kitap karakterinin hayatına daha fazla nüfus etmek isteyebilirsiniz.
Verdiği mesajlar oldukça etkili ve evrensel. Keyifli okumalar..