·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Temmuz 2020 22:42 Büyük, küçük herkesin okuması gereken, kalplere dokunan bir kitap. İnanın okurken tebessüm ettiğim çok yeri oldu; diyaloglar gerçekten çok başarılı. Küçük bir çocuğun hayal dünyasında kaybolmak, bir ağaçla konuşmak ve insanların birbirlerini hiçbir menfaaat olmaksızın sevebilecekleri bir dünyada kısa bir süre de olsa vakit geçirmek istiyorsanız hemen hiç vakit kaybetmeden bu şahasere başlamanızı tavsiye ederim.
Keyifli okumalar! :)