Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2020 14:37 Benim en beğendiğim Stefan Zweig kitabı diyebilirim.Zaten yazarın dili çok akıcı.Bir günde bitecek çerezlik bir kitaptı.Stefan Zweig bu kitabı 23 yaşındayken yayınlamış. Kitapta Yahudi bir genç kızla yaşlı bir Hristiyan ressamın ilişkisi anlatılıyor. Genç kızın kızlıktan kadınlığa geçişi ve içindeki ruhsal durum çok iyi verilmiş.