·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Temmuz 2020 17:07 Gidenlerin geride bıraktıklarını anlatan 5 öyküde oluşuyor. Eski basım Sel yayınları kapak tasarımı çok hoşmuş. Şimdi İletişimden çıkıyor ama illüstrasyonu maalesef zayıf buldum. 2019 Sait Faik Hikaye Armağanı ödülü almış ve bence dekatbekat hakkettiği kanısındayım.Melisa Kesmez' i listeme ekledim ve diğer kitaplarını da en kısa zamanda okuyacağım. 5 hikaye bu kadar mı bamtelinize dokunur cinsten anlatılır. Kitabın adı 5.hikayede gizli. Benim favorim ise "Son Bir Çay" oldu.