Puan vermedi·174 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2020 00:52 Okunması zor bir kitap olduğundan yakınıldığını çok kez duysam da su gibi akan bir kitaptı. Olaydan ziyade duygu-durum okumayı seviyorsanız beğenirsiniz. Zorluğu aynı düşünceden geçmemekte bana kalırsa. Hiç düşünmediğimiz, hissetmediğimiz bir şeye karşı duyarsızlaşırız, okurken üzerinden atlar geçeriz. Hepimizin yaptığı bir şeydir. Benim fikir birliği edebildiğim bir kitap oldu "Geceyi Anlat Bana" çok beğendim.
"ne olduğumu bulabilmek uğruna asla olduğum şey olamadım"
"intikam azıcık sevmiş olanlar içindir, daha fazla sevmiş olanlara adalet yetmez"
"Bir tastan başka tasa dökülen su aynı su değildir; bir gözün akıttığı yaşlar başkasına değerse kör eder. Neşeyle dövdüğümüz göğüs acıyla dövdüğümüz göğüsle bir değildir, birinin gülüşü başkasının dudağında dehşete dönüşür."
"bulmaktan korktuğu şeyi arıyor"