Bir nefeste okudum. Çünkü nefesimi bıraksam hıçkırıklara boğulurum gibi geldi. Şükrü erbaşın eşi ömür hanımın vefatı üzerine kaleme aldığı şiirleri olan yaşıyorum sessizceyi okurken çok zaman yaşamıyor gibi hissettim..Öyle güzel ve acı dolu hisler ki yaşadıkları.. kaç kişi vefat eden eşinin ardından böyle güzel cümleler söyleyebilir. "Bekle beni çürümeden yanına geleceğim " diyen bir adam. Başka sözüm yok. Çok güzel bir şiir derlemesiydi. Seni seviyoruz şükrü abim