Sabrıma hayranım
2/10
·496 syf.··
2020 23. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Temmuz 2020 17:47
İlk kitaba zaten inceleme yapmıştım, fikirlerim değişmedi. Karakterlerin alt yapısı, büyü tarihinin altyapısı genel olarak yazarın yarattığı evrenin altyapısı çok eksik. Düzgünce düşünülmemiş ve o an aklına ne geldiyse onu yazmış ki bunu okuyucu da hissediyor. Yer,mekan ve savaş betimlemeleri yetersiz sürekli eksik bir parça kalıyor ve bu da okuduğun şeyle bütünleşmeni biraz zorlaştırıyor. Serinin ikinci kitabı tamamıyla drama ve aşk konuluydu diyebilirim ve olaylar asla bir şeye dayandırılmamıştı yani sırf bir şey olsun, bir olay olsun diye yapılmış gibiydi. Yazılmış olsun diye Yazmak için yazılmış gibi. Karakterlerin hiçbirini sevmemiştim ilk kitapta ama sevdiğim bir karakter çıktı: Nikolai. Komik ve eğlenceli. Komik varlıkları severim. Bazen okurken çok fazla Cringe oldum ve kitabın Wattpad kitaplarından farkı olmadığını düşündüğüm yerler oldu. Bu yaşımda ben bile bu tür Cringe şeyler yazmam dediğim kısımlar oldu. Beğendim mi beğenmedim mi bilmiyorum açıkçası. Ayrıca şunu da söyleyeyim Hikaye de geçen tüm karşı cins karakterler baş karaktere aşık olmak zorunda değil
Edebiyat
Kuşatma ve FırtınaLeigh Bardugo · Novella Dinamik Yayınları · 20195,4bin okunma
··
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.