·159 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ağustos 2020 12:40 Ah Acımak.. içime öyle bir işledin ki kitabın sonunda gözlerim dolu dolu okudum. Her anı o kadar içinize işliyor ki daha önce neden okumamışım diye kızdım kendime. Çok sürükleyici, merak uyandıran bir anlatımı var. Reşat Nuri'nin o eşsiz kaleminden çıkan muhteşem bir eser.