Merhabalar, bugün hem bir kitap tavsiyesi hem de yorumuyla geldim. Bu benim Oruç Aruoba'dan okuduğum ilk kitaptı ve tek kelime ile ba-yıl-dım. Geçtiğimiz aylar da yazarı kaybettiğimiz için bir çok site de kitapları ekstra indirimli satılıyor. Kesinlikle kaçırmayın ve alın çünkü içinde felsefik şiirler okuyoruz. Ben okurken çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Her bir şiir düşündürüyor ve anlamın derinliğini hissettiriyor. Çok çok sevdim. Okumayı düşünüyor ve Oruç Aruobaya bir giriş yapmak istiyorsanız, kesinlikle tavsiye ediyor ve keyifli okumalar diliyorum.