·374 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ağustos 2020 13:50 Yazarın okuduğum kitabı oldu benim için. Yazarla tanışmak ve anlatımını keşfetmek heyecan vericiydi. Kitabın dili akıcı ve anlaşılır. Konu olarak çok ilginç olmasa bile japon kültüründen ögeler görmek, 60-70’ler ortamını, modasını ve müziklerini görmek farklı bir dünyaya giriyormuş hissi uyandırdı bende. Özellikle kitapta geçen şarkıları kitap okurken dinlemek de çok güzeldi. Ama yine de istediğim etkiyi alamadım çünkü kitap hakkında çok fazla övgü vardı ve bu yüzden beklentim çok yüksekti. Ama yine de okuduğuma memnunum. Yaşam döngüsü, gençlik dönemi ve hayat deneyimleri hakkında bir çok bilgi ediniyorsunuz. Etkinlendiğim, altını çizdiğim güzel satırlar oldu.
Yazarın diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.