·408 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2020 23:49 Kitap genel olarak güzel ve her yaşta insanın Anne'nin aslında zorlu bir yaşantıda da olsa hayal dünyasına bir kez olsun göz atmasını dilerim :)
Bir de son zamanlarda final yaparak biten Anne with an E adlı dizisi var. Aslında kitabı ile çok bir bağlantısı yok.hatta kitaptaki bazı karakterler dize yok,dizideki bazı karakterler kitapta yok.Öyle bir durum yani :)
Gelelim önce kitap mı okunmalı yoksa dizi mi izlenmeli ?? Kesinlikle önce kitap okunmalı çünkü kitaptaki karakterleri kendi zihinizde canlandırmak daha iyi olacaktır.Eğer önce diziyi izlerseniz bu biraz zor oluyor.Birde once diziyi izlerseniz kitap bazı yerlerde sıkıcı gelecektir çünkü dizi sosyal konuluydu ve bence kıyaslama yapıldığında dizi daha güzel .Ama bu kitap olmasa bu dizi de olmazdı, öyle değil mi :D
Aslında dizi ve kitap genellemesi yapılırsa ; kitap Anne'nin hayatına odaklanırken, dizi ise diğer insanların ve Anne ile Gilbert'a odaklanmış durumda.
Neticede iyi okumalar ve keyifli izlemeler dilerim
NOT : Bence kitabın adı yeşilin kızı Anne değil, Green Gables'lı Anne olmalıydı.Siz ne düşünüyorsunuz? ?