·384 syf.····Okunma: 10 Ağustos 2020 15:59 Ben kitabı ortalama buldum . Bazı mantık hataları mevcuttu . Bazı bölümlerden sonra okuma isteğim biraz kaçtı ama sonunu getirmek istedim ve sonlarına doğru biraz toparlandı . Spoiler vermek istemediğim için biraz üstü kapalı konuşuyorum ama şöyle söyleyeyim ağzınızın açık kaldığı yerler olacak ama bazı durumlar beni rahatsız ettiği için çok aşırı zevk alamadım . Bu yüzden puanım 6 ...