Puan vermedi·470 syf.··
2020 14. kitabı
Çok güzeldi. Devam kitabı elime geçer geçmez okuyacağım. Merak seviyesini yükseklerde bıraktı baya. Ayrıca yazarın dili de çok hoşuma gitti. Haruki Murakami nin başka eserlerini de okumak istiyorum. Murakami okumak için iyi bir başlangıç oldu benim için. Bir de bu iki karakteri nasıl bir araya getirecek çok merak ediyorum.
1Q84 - 1. KitapHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20243,538 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.