·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2020 16:24 #okudumbitti #kitapyorumu
Herkese iyi günler dilerimm!
Merhabalar, nasılsınızz? Dün ilk defa Hasan Ali Yücel Klasikleri'nden bir kitap okudum ve ilk kitap olarak da hep merak ettiğim ama bir türlü okuyamadığım bir kitabı seçtim. "İnsan Neyle Yaşar?" gerçekten çok güzel bir kitaptı. Kelimelerle bile anlatılmayacak bir güzellikteydi. İçindeki hikayelerden çok fazla ders çıkarttım. Ama ilk 29 sayfa beni o kadar etkiledi ki. O sayfaları okuduktan sonra dayanamayıp tekrardan okudum. Gerçekten maneviyatı yüksek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Tolstoy'un kalemi muazzamdı. Her kitapseverin bu kitabı alıp okuması gerek. Kendinize iyi bakın ve kitapla kalın!