·147 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ağustos 2020 15:16 Kitap aslında anlattıklarıyla ve verdiği mesajla güzel fakat ben pek tatmin edici bulamadım. Çocuk kitabı gibiydi. Belki de çocuk kitabıdır onu bilmiyorum. Yine de okunabilir güzel bir kitap. Zaten kısacık ve içinde resimler de bulunduğu için hemencecik bitiyor.