Kitapta hayatımızın sorunu olan birçok konuya değinilmiş ve çözümler getirilmiş. Güzel kitap. Okuyan herkese bir şeyler katacağına eminim. Benim açımdan tek sorunu çok fazla konuya değinilmiş olması. Keşke daha az konu olsaydı. Onun dışında okunması gereken bir kitap. Hatta bir kere okumakla kalmayıp birkaç kere okumak lazım. Daha iyi ve güzel bir şekilde anlayabilmek için.