Kitabı bitirdiğimde bir duygu dalgası oluştu üzerimde. Tam olarak ne hissettim pek bilmesem de tam olarak atlatamıyorum. Sanırım sonunu böyle beklemiyordum, bilmiyorum.
Dün bir doktordu, bugün bir deli, yarın ise bir ölü. İşte hayat bu kadar değişken ve belirsizdir. Derler ya ne oldum değil ne olacağım demeli insan. Aynen öyle.
Ne oldum değil ne olacağım?
Kesinlikle okunmaya değer bir kitap.