Bu kitabı geçen sene okumuştum ama bence bir şiir kitabı bir kere okunup kenara atılacak kitaplardan değildir.Hele ki Şükrü Erbaş'ın hiçbir kitabı bu kategori arasında olmamalıdır.Yine bir Ağustos akşamı.Şimdi tekrardan okumak için bu kitabı elime aldım.Allah'ım nasıl bir şair bu!Her okuduğumda hep bu cümleyi kuruyorum.Şükrü Erbaş..İçimizde kalan,asla dışarıya vuramadığımız hisleri kelimelerle yoğurup bize sunan güzel insan. Okuyun arkadaşlar!