·359 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2011 00:00 Bir arkadaş tavsiyesi üzerine alıp okudum. Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı. Dili tertemiz, akıcıydı. Hemen bitmesin diye yavaşlayıp, bir sonraki sayfada caba neler olacak diyerek hızlandığım bir kitaptı. Okunmalı.