Puan vermedi·256 syf.··
2020 89. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Ağustos 2020 14:51
"İnsanın acısını insan alır" ne kadar garip değil mi ? Kalbimize , beynimize ve ruhumuza eziyet veren yine insanken , dermanimizi bile insanda arıyoruz ,garip. Şükrü Erbaş sen de nasıl bir kalp vardı ,nasıl bir sevme ve nasıl bir ayrılık acısı çektin böyle , söylesene sevgin kadar mı yandı yüreğin o yüzden mi yazdın bunları ? Kitap içerik olarak ; aşk ,sevgi , yalnızlık ve acılardan oluşan yazılardan ve siirlerden oluşmaktadır . Şükrü Erbaş 'İn kalemine aşinaysaniz zevkle okuyacağınız bir kitap olacaktır . Her kesime hitap edecek bir türde kitaptır , okumanızı öneririm. Sevmek, insanın en büyük acısıdır (sayfa 74) .. Farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık sayfa (132) .. Sevmeyi özledim biliyor musun? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Olur olmaz yerde ağzıma bir öpücüğün konmasını.(19)
İnsanın Acısını İnsan AlırŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201814bin okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.