·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ağustos 2020 19:23 Çok farklı bir tat bıraktı kitap ama bende uyandırdığı his evet engelli birinin hayat mücadelesi var azmi var pes etmeme var ama bir de kitapda heykeli dikilesi bir anne var o kadar çocuk dünyaya getirmek ne kadar doğru bilmiyorum ama çocuklara rağmen maddi duruma rağmen hem sağlığında hem eğitiminde engelli çocuğunun arkasında olması insanın gıptayla bakmasını sağlıyor ,gidip de bir yere de bırakabilirdi yani günümüzde deki bazı kadınlara da bakarsak bir çöp kovasına bıraktığı ortamda bu kadın herkese örnek olabilecek bir karakter ortaya koymuştur .