·512 syf.····Okunma: 18 Haziran 2020 03:17 Tiyatral olarak okumaya kalkıştığım ikinci eserdi. İlkini, tiyatro eserlerini okumaya alışkın olmadığım için yarım bıraktım fakat "Faust" yarım bırakamayacağım kadar ilgimi çekmişti konu olarak. Karakter isimlerini okumayı bırakıp karakterleri o an kafanızda tiyatro sahnesinde oynuyor tarzda canlandırırsanız okumak kolaylaşıyor. Zaten kafiyeli yazıldığı için şiir tarzında aynı zamanda ve çok akıcı... Yalnız kitapla ilgili olarak fiziksel (bazı sayfaların yapışık olması, sayfaların kesilmemiş olması) sıkıntılar dışında bir olumsuzluk yaşamadım. Bu konuda farklı bir yayınevini tercih ederseniz iyi olur kanısındayım.
Keyifli okumalar diliyorum, her ne okuyorsanız...