İyi bir kitap
8/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2020 19. kitabı
Kitap biraz garipti. Aşırı iyi değildi ama kötü de değildi. Okunabilir bir kitaptı. Bazı yerler etkileyiciydi. Sonu hiç beklenmedik oldu. Bana göre kurgu iyiydi. Kitabın sonu iyiydi. Karakterler hakkında daha fazla bilgi olsun isterdim. Özellikle Elinin annesi konusunda. Diyeceklerim bu kadar.
Edebiyat
Ölüme Doğan BedenLisa Jackson · Sonsuz Kitap · 2017195 okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.