Bu kitap ile tanışmam dizisini merak ediyor oluşumdu. Önce kitabını okumak daha mantıklı diye düşündüm ve iyi ki böyle bir karar vermişim. Çok güzel bir kitaptı. Okurken yeri geldi sinirlendim yeri geldi mutlu oldum. Duygu durumları, ikili diyaloglar oldukça içine çekti beni. Arkadaş topluluğun yarattığı baskı. Farklılıkların içinde göze batmadan normal olabilme statüsünü kitabın içindeyken yaşadım. Ben olsam böyle yapmazdım dediğim bölümlerde bende o yaşlarda birçok kez normal olmak ve göze batmamak için bu tarz eylemler yaptım. Tüm bunlara rağmen iyi ki böyle birbirinden güzel ödüller toplayan kitap ile karşılaşmış yolum diye düşünüyorum. Okuması çok keyifliydi. Bitmemesi için zamana yayarak okudum. Bence içinizden bu yazıya göz atan varsa hemen kitabı almalı ve okumalı! :) Sally RooneyNormal İnsanlar
Normal İnsanlarSally Rooney · Can Yayınları · 20199,8bin okunma