İlhami Güler
8.3/10 · 16 okunma
·
1 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kusura bakmayın ama İlhami hocanın kitapları güzel değil( bir iki kitap hariç) Hiç beğenemediğim bir kitabı, Dücane 'nin motosu gibim Bi şey. Kuş Bakışı olacak
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
Bence bu kitabı çok iyi, ben de aforizma tarzı kitabı var, o biraz sıkıcıydı. 😀
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
Ben de severim, siyasi görüşüne katılmasam da. 😀
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
Ak parti karşıtı olsam harika yazmış derdim, ama değilim. 😀
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
Erdoğan'ı yerden yere vurmuş burda, kızdım ona. 😀
Iyi Okumalar abla. Ilhami Hoca'yi severim. Bazen aşırıya giden görüşler sunsa da gerçek anlamda kendini geliştirmiş ilahiyat hocalarımızdan birisidir.
Reklam
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
Bu kitapta fazlaca sokmuş. 😀
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
😀