Fyodor Dostoyevski
9/10 · 45,4bin okunma
·
2 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok uzun ya! Hikaye güzel ama ben okurken sıkılmıştım.
ismagram
Gönderi Sahibi
Benim de gözümü korkutmuyor değil :)
Brakmazsın, yani ben brakmadım
Öyle böyle bitiyor ama 😊
ismagram
Gönderi Sahibi
Umarım yarıda bırakmam 😊😊