Çoğu zaman acı çeken taraf olmak haklı olduğumu zannettirebiliyor. Doğru olmadığını biliyorum fakat olayın içindeyken ya da olayı sıcağı sıcağına yaşıyorken bunun farkında olamıyorum. Deli gibi ya da aklı başında, acı çekiyor ve haklı olduğumu düşünüyorum. Dostum bazı şeyler ciddi anlıyor musun