Yine bir Murakami romanı ve yine mutlu bir ben. Murakami'nin dünyayı, muazzam bir hayal gücüyle yorumlaması, onu sade bir dille ifade etmesini çok seviyorum. Bazen okurken 'ne?' "bir dakika,nasıl yani? Anlamadım" desem de çok kısa sürüyor bu durum çünkü bütün parçalar yerine oturuyor. Sanki delicesine coşan bir nehire girmişim ve sonra bir anda nehir dinginlesmis ve ben unutulmaz bir maceradan çıkmışım gibi. Kısacası Murakami'yi okumak, yepyeni kapıları açıp aydınlanmayi sağlıyor.