·284 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Kasım 2018 16:06 Tek solukta okunan, tiyatrosuna da gidince hayalkırıklığı yasamadığım zarif roman. Okurken hem Leyla oluyorsunuz hem Roxy hem Ali Yekta. Ama en çok Leyla olun:) Umursamaz görenün ama kendi rafine hayatında asil insan Leyla! Senin için fazla bu dünya gerçekleri gerçekten. Mülkün, iktidarın ve itibarın, sahibi olanlardan alınıp başkalarına verilişinin hepimize ağır. Her satırında isyan, umut ve öfke, finalinde gözyaşı var. Tavsiye ederim.