Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2020 15:39 Yazar bu kısacık kitabında, bize müthiş bir duygusallık yaşatıyor. Konu ise yine savaş ve darmadağın olan hayatlar üzerine kurulmuş. Zweig , bu defa Birinci Dünya Savaşının vurduğu, yasak bir aşk hikayesini anlatıyor. Bu harika hikayenin en vurucu anı ise , savaş sonrası yani uzun yıllar sonra iki sevgilinin karşılaşması ve yaşanılan karışık duyguların muhteşem bir şekilde okuyucuya yansıtılması.
Zweig kitaplarının tümü gibi, beğenerek okuduğum bu kitabın da okunmasını kesinlikle tavsiye ederim.