ilk kitabın sonunu okuduktan sonra hepimiz ağladık. Evet bu kitapta daha az ağlayacağız ama ilk kitaba göre daha çok üzüleceğiz. İlahlaştırdığımız o okyanus,kuruyor. Ölüme fısıldayan adam ölmek istiyor çünkü yaşayamıyor. Özgür'ü bu denli yıkılmış görmek beni üzdü açıkçası ama Özgür'dü o ne olursa olsun toparlanırdı,toparlanmalıydı.
ilk kitabı Yosun için okuduk. Ama bu kitabı sırf Özgür için okumalıyız.