📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ilk kitabın sonunu okuduktan sonra hepimiz ağladık. Evet bu kitapta daha az ağlayacağız ama ilk kitaba göre daha çok üzüleceğiz. İlahlaştırdığımız o okyanus,kuruyor. Ölüme fısıldayan adam ölmek istiyor çünkü yaşayamıyor. Özgür'ü bu denli yıkılmış görmek beni üzdü açıkçası ama Özgür'dü o ne olursa olsun toparlanırdı,toparlanmalıydı.
ilk kitabı Yosun için okuduk. Ama bu kitabı sırf Özgür için okumalıyız.