·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ağustos 2020 02:51 Okumanız gereken bir kitap demiyorum çünkü okumadığınız da çok fazla şey kaybedeceğiniz dehşet bir kitap. Hayata yaşama ve kitabın tabiri ile yaşamın sonlanmasına dair içerisinde güzel örnekler ve hikayeler barındıran üst segment bir kitap. Diğer klasikler gibi sıkan bayan değil insanı halden hale koyan değerli bir eser. Tabi burada çeviride önemli Buket Yılmaz'a ayrıca teşekkür ederim. Yorum yapmak için kitabın bitmesini bekleyemedin.