Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2020 16:22 Çocukluğundan, gençliğine, evlilik hayatından, iş hayatına yaşadıklarını tüm gerçekliliği ile aktaran samimi sohbet eder nitelikte bazen güldüren bazende derin düşüncelere daldırıp ben olsam ne yapardım dedirten bir okuma oldu. Şanslı doğanlardan ama hayat bir yerden verirken bir yerden alıyor oda sınavın oluyor. Farkına varabilmek için badireler atlatmak, yanlışta olsa yaşamak, yüzleşmek ve en önemlisi kendini sevmek gerek. Farkındalık oluşturan bu kitabı türü sevenlere tavsiye ederim.
.
#alıntılar
. İnsan kendini bir başkasının yerine koymayı bir türlü beceremiyor yahu. Ancak başına gelince anlaşılıyor bazı şeyler...
. Kişi annesi ile kurduğu ilişki ile hayata tutunurmuş. Yani siz annenizle nasıl ilişki kurarsanız eşinizle, işinizle, kendinizle öyle ilişki kurarmışsınız.
. Birçoğunun da kalın duvarları vardı inanın. Üstelik haklı sebeblerle örülmüş kalın duvarlar... Ama dedim ya eğer "yeterince" yaralıysanız hiçbir duvar önümüzde durmaz.
. Hayatımızdan nefret ettiğiniz zaman hastanelere gidin orada insanların sağlıkları için nasıl mücadele ettiklerini görüp şükredin.