·226 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ağustos 2020 16:54 kitabı ön yargıyla okumuştum ama su gibi akıp gittii. günümüzde anlatılan saçma kitaplardan çok daha iyi. okunmasını tavsiye ediyorum. özellikle genç okurlar çok beğenecek eminim.
anlatım tarzını da çok beğendim okurken insanı sıkmıyor.