9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
Ng Kabal'dan okuduğum ilk kitaptı. Onunla tanıştığım ilk kitap. İyi ki de tanışmışım çünkü kendisinin tiryakisi oldum! Kitap güzeldi, anlamlıydı ve beni alıntılarıyla kendine aşık etti. Karakterleri genel olarak sevdim fakat nedensizce kitabın bazı yerlerinde sıkıldım ama o son... Aşırı iyiydi. Şok olduğumu söylemeden edemeyeceğim. Dikkatli bir okuyucu, dinleyici, izleyici olduğum için kitapların, filmlerin sonunu tahmin ederim fakat bunu tahmin edemedim.
00:00 Biri Sizi DüşünüyorN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20208,6bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.