Tam bir yaz kitabı! Karakterler olsun, konu olsun, işleyiş olsun tam bir yaz kitabı. Ve hazır olun... Kitap kışın geçiyor!Ahahaha evet yanlış duymadınız. Kitapta ki tek eksik Çiçeğin hikayesinin anlatılmamasıydı fakat hazır olun arkadaşlar. Çiçek ve Ayza'nın hikayesi yolda! 03.03 geliyor!!!
01.01 o kadar özel bir kitap ki! Ölümün yanında kol gezdiği bir kızın hayata bağlılığı, hayattan çokça yara almış fakat hayatta olan oğlanın hayata nefreti... Kızın kendi hastalığına rağmen oğlana yardım etme çabası....
01.01 her şeyiyle mükemmel bir kitaptı.
Martı yayınlarının böyle çerezlik genç kurgu-aşk kitaplarının hastasıyım! Çok güzel bir kitaptı, sonuyla beni fazlasıyla tatmin etti. Çerezlik bir kitap arayışındaysanız alın derim.