Tam bir yaz kitabı! Karakterler olsun, konu olsun, işleyiş olsun tam bir yaz kitabı. Ve hazır olun... Kitap kışın geçiyor!Ahahaha evet yanlış duymadınız. Kitapta ki tek eksik Çiçeğin hikayesinin anlatılmamasıydı fakat hazır olun arkadaşlar. Çiçek ve Ayza'nın hikayesi yolda! 03.03 geliyor!!!
01.01 o kadar özel bir kitap ki! Ölümün yanında kol gezdiği bir kızın hayata bağlılığı, hayattan çokça yara almış fakat hayatta olan oğlanın hayata nefreti... Kızın kendi hastalığına rağmen oğlana yardım etme çabası....
01.01 her şeyiyle mükemmel bir kitaptı.
Martı yayınlarının böyle çerezlik genç kurgu-aşk kitaplarının hastasıyım! Çok güzel bir kitaptı, sonuyla beni fazlasıyla tatmin etti. Çerezlik bir kitap arayışındaysanız alın derim.
Ng Kabal'dan okuduğum ilk kitaptı. Onunla tanıştığım ilk kitap. İyi ki de tanışmışım çünkü kendisinin tiryakisi oldum! Kitap güzeldi, anlamlıydı ve beni alıntılarıyla kendine aşık etti. Karakterleri genel olarak sevdim fakat nedensizce kitabın bazı yerlerinde sıkıldım ama o son... Aşırı iyiydi. Şok olduğumu söylemeden edemeyeceğim. Dikkatli bir okuyucu, dinleyici, izleyici olduğum için kitapların, filmlerin sonunu tahmin ederim fakat bunu tahmin edemedim.
Alıntılarıyla beni kendine hayran bırakan bir kitap oldu. O kadar iyi alıntılar vardı ki anlatamama size! Neredeyse kitabın tamamının altını çizecektim. Shakespeare'i bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi açıkçası.
Romeo ve JulietWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202475,9bin okunma