Bilmiyorum ben mi gerizekalıyım ama kitap aşırı yordu her okuduğum sayfa da dalıp gidiyorum kitap beni hiç kendine çekmedi açıkçası. Her okuduğum sayfayı tekrar okumak zorunda kalıyordum çünkü sayfayı okuduktan sonra sanki hiç okumamışım gibi geliyor ve tekrar okuduğumda da hiçbir şey anlamıyordum dkkdksksöms