📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birleșecek kişiler once birleşecek güçte olmalıdırlar; önce bu duruma gelmelidirler. Onlar, yeni düzenler kurmak ve ilerlemek için birleşeceklerdir; körle kötürümün yoldașlığı gibi bir iș için değil! Kendi sorunlarını çözemeyen bir kişinin, kusurlarıın acısını başkalarına çektirmeye hakkı yoktur.
Ben buraya üye olduğum vakitler 2017 yılıydı. Gerçekten de nezih ve kaliteli bir platformdu. İncelemeler yazılır, pasajlar alıntılanır ve insanlar kitap okuma durumunu burada kayıt altında tutardı. Fakat sonrasında işler değişti gibi. Kadını fiziksel olarak cinselleştiren ve erkeği bir kas kütlesi olarak idealleştiren bir çağda burası da bu teşhir çılgınlığından nasibini aldı. Artık kitap incelemesine çok az denk geliyorum. Kimi hesaplar var ki burayı sadece bir ileti yığını olarak kullanıyor. Dolayısıyla böyle bir ortamda üyeliği devam ettirmemizin bir anlamı da kalmıyor. Bahsi geçen hesapların paylaştığı en basit şeyler bile bizim hesaplardan daha fazla görüntüleme alıyor. Eğer ticari kaygılarla ileti kısmı tamamen kaldırılmazsa ve uyarılara kulak asılmazsa birçok kitap kurdunun buradan desteğini çekeceğini düşünüyorum.