·228 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ağustos 2020 23:24 Serinin 4. kitabının da sonuna geldik.
Bu kitap, serinin diğer kitaplarına göre daha heyecanlı (en azından ben öyle düşünüyorum). Yazar bu kitapta diğer kitaplarına göre daha sade bir dil kullanmış ve daha iyi bir kitap ortaya çıkarmış.
Kitabın konusu da insanı etkisi altına alan bir diğer etken.
Eğer bu kitabı okumadan önce filmini izlerseniz olayları daha iyi anlarsınız. Kitabın tadı kaçmasın diye spoiler vermek istemiyorum :)
Kesinlikle okunması ve izlenmesi gereken bir seri, herkese tavsiye ederim.