Ben ortalama bir kitap olarak begendim. Cok fazla etkilemedi konusu. Belki anadilinde okusaydim daha ilginc olabilirdi. Bazi cumlelerde ceviriden kaynakli problemler oldugunu hissettim firsatim olursa anadilinden okuyacagim tekrardan. Çavdar Tarlasında ÇocuklarJ. D. Salinger