Hadi beni kişisel geliştir. Çünkü ben bir malım çünkü benim aklım yok çünkü ben okuma yazma bilmiyorum. Beni öyle bir geliştir ki 10.000 fit yüksekten paraşütsüz atlayayım, beni öyle bir geliştir ki çırılçıplak sokakta dolaşayım kimse bana bakmasın öyle gelişeyim ki sanki amfetamin almış gibi sınavda boş kağıt verip en yüksek notu bekleyeyim hatta ve hatta bütün malımı mülkümü satıp hayallerimin peşinden koşup dımdızlak ortada kalayım hiç üzülmeyeyim. Bak ne yapayım biliyor musun, bir konu için 5 yıl araştırma yapayım ülkeleri, şehirleri gezeyim, işin ehli yüzlerce insanla konuşayım, kitaplarla yatıp makalelerle kalkayım bir kitap çıkarayım ve o kitap 10 bin zor satsın ama senin online eğitimle 199.99 liraya aldığın kıytırık yaşam koçluğu sertifikasını kullanarak ve gaz verici 2 tane hikaye anlatarak yazdığın kitap bilmem kaçıncı baskısında 300.000 satsın ben yine de üzülmeyeyim. Üç tane mumun ortasında bağdaç kurarak oturup oramdan buramdan garip sesler çıkartarak beyin gücümle istediklerimi elde etmeye çalışırken, sen programdan programa koşup şöhretine şöhret kat.
Sözüm meclisten dışarı, yukarıda yazdıklarım özellikle bu kitap için değil, kişisel gelişimin çamur piyasası için söyledim bunları. Bu konularla ilgili hayırı sayılır sayıda kitap okuduğum için eleştirme hakkı görüyorum kendimde. Bu tür piyasa yazarları psikologların emeğini sömürüyor, araştırın bakın bunların neredeyse hepsinin danışma merkez ofisleri var ve hatırı sayılır ücretler karşılığında yol gösterici rolü üstleniyorlar, birazda çevreleri varsa bir el yağda diğeri bal da gül gibi yaşayıp gidiyorlar. İnsanlara hayal satıyorlar, ama hayalin nasıl gerçek olacağı konusunda kalıplaşmış bilgilerden öteye gidemiyorlar. Her insanın psikolojisi algılayışı bakış açısı farklıdır, tek bir kitapta herkese aynı şeyi söylemek cahilliğin en önde bayrak taşıyan halidir. Kimse kusura bakmasın eğer bir hayalin varsa eşek gibi çalışacaksın dirsek çürüteceksin, en iyisi olmak istiyorsan modelleme yapacaksın yada kendini iyi olacağın şekilde yetiştireceksin. Başka türlüsü sahtekarlıktan öteye gidemez. Armut piş ağzıma düş zihniyeti yüzünden tembel nesiller yetişmesi asla tesadüf değil.
FEDAKARLIĞIN OLMADIĞI YERDE, BAŞARIDAN SÖZ EDİLEMEZ.
Sevgiyle kalın.