·368 syf.····Okunma: 30 Ağustos 2020 22:37 Buz dağının görünen kısmı misali bu kitap. Öyle içten ki... Kitap tam bir psikolojik roman. Edebiyat ile bütünleşmiş bir yapıt. Yazarın şimdiye kadar okuduğum üçüncü kitabı. Her biri birbirinden güzeldi. Ama bu kitabı bir tık daha etkiledi beni. Samimi itiraflar oldukça fazla, insanın kendisiyle yüzleşmesini sağlıyor ve empati duygunuzun da gelişmesine vesile oluyor. Tavsiye edilir.