Dostoyevski yine güzel bir haleti ruhiye açıklaması ile karşımızda ama bu defa mahkumların, o küçük özgür olmayan dünyaların neler düşündüklerini neler yaşadıklarını neler hissettiklerini yıllar öncesinden yaşananları okurken hissedebiliyorsunuz küçük Bi empati yapınca o dünyalara girebiliyorsunuz ne garip elimizde olan en büyük değerin özgürlüğümüz olduğunu aklımıza getiriyor suçsuz yere yargılandığınızı Bi düşünsenize ne kötü ne güzel hayatlar, yetenekler o prangaların içinde çürüyüp gidiyor hakedenlerde var onlarıda okurken anlıyorsunuz zaten ama Perspektif bir bakış açısı sunuyor zaten kitap size okurken bolca hissediyorsunuz çoğu şeyi anlıyorsunuz işte iyi okumalar :)