Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 01 Eylül 2020 21:08 Hikâyenin ana karakterini ilk kavradigimda aklıma direk Sabahattin Ali'nin Kürk mantolu Madonnasindaki Raif Efendi geldi. Karakterlerini ve yaşayış biçimlerini birbirine o kadar benzettim ki.
Yine bu hikayeyi okurken de kendi halinde yasayan ana karaktere bi hayli üzüldüm.Bu hikayede aşk yoktu direk eleştirilen bir yönetim vardı. Gogol'un bazı iğnelemelerini özellikle takdir ettim. Akıllıcaydı.
Ve bence anlamamız gereken bir diğer şey de bizim için çok da önemli olmayan ufak gördüğümüz detayların başka insanların hayatını değiştirecek türden şeyler olabileceğiydi.
Belki de hayatına mâl olabilecek..